Vinst!

Dagens hopping blev alltså en LA. Det var en A0/ A vilket betyder att man rider allt på tid. Hinder 1-6 gick jätte bra, sedan kom en kombination med A o B som också gick bra men då började jag bli trött och red mindre o midre. Hinder 8 gick också bra men på nian som var en mur, kom jag nära och han trampade om, men han hoppade och rev inte. Sedan var det en tre kombination, alltså tre hinder. Jag var jätte trött och red inte allt bra. Men mio bjussade på och hoppade utan att riva. Jag gick då in och på en första plats och fick sedan vänta på att dom andra ekipagen inte skulle slå mig. Sedan sa mamma även att dom hade slagit i hop Kat. B C o D så jag fick kolla när D-ponnysarna skulle rida också. Ganska nervöst var det. Men tillslut kom sista ryttaren och fick nått fel. Så jag vann alltså! Känndes så härligt att jag började gråta. haha! Mio tyckte ärevarvet var skit kul och galopperade som en galning. Jag älskar verkligen ponnyn. HAN ÄR BÄST!

Här är en bild från igår. Det kommer massa mer sedan!



Nu tror jag att jag ska äta, sedan får jag se vad det blir ikväll. Jag är verkligen inte taggad för skola i morron..

Pusss.

Stort garttis! :D Gu' vad roligt! Jag tävlade en gång för ett tag sen men det gick mindre bra så jag kan verkligen förstå din lycka att vinna!

Ha en bra dag! :D

sv; hihi :D

Haft en bra helg? :)

Vem fotade,Julia?:)




Kom ihåg mig?