Jag är less på skolan nu..

Det är verkligen det jobbigaste perioden nu eftersom att sommarn är på gång och man vill verkligen inte sitta inne och plugga. Snart kommer alla prov också. Hur ska man orka när jag knappt orkar med läxorna? Aja det är bara och ta skiten. Om fem veckor är det sommar lov och det känns så overkligen och så sjukt taggat! Sola,bada, kvällar, grilla allt! nu taack!.

Det var iallafall en vanlig skoldag idag. På SOn så håller vi på med grupp arbete där våran grupp har israel och palestina konflikten. Ganska drygt, jag hatar so.. Sedan på HKKn blev det typ pasta och skink sås. Kanske inte det godaste menmen, Efter det var det musik som stod på schemat och där kör vi låten Crushcrushcrush med Paramore. Dom är sjukt bra, låten också! Egentligen hade vi ett grundpass, alltså vi får typ jobba med istortsätt vad vi vill, men jag for hem ist. Känns så ovärt att bara sitta och läsa en tråkig bok, för det är så det brukar bli. Har tappat läs-intresset. Läste hela tiden förut och hade lätt att komma in i böcker, men nu känns det alltid som att alla böcker är tråkiga.

For till lilla Mio iaf efter skolan. Tränade mycket dressyr rörelser idag. I morron är det hoppträning, det är alltså bytt till på torsdagar nu när uteträningarna har börjat. Sedan nästa (v.20) helg är det är det hemma tävling! Det är en tre dagars och måste kanske sluta lite tidigare på fredagen från skolan om jag ska hinna. Men det kanske löser sig, vi slutar ju skolan ett och tävlingen börjar nog vid fyra. Vet dock inte när vi ska träffas. Eftersom att det är en hemma tävling så måste vi ju hjälpa till med allt. '

Aja nu ska jag ta och gå ner och äta nått. Jag tror jag har problem.. Jag är hungrig hela tiden, även fast att jag äter mig mätt blir jag hungrig två min senare. inte roligt... kan ju inte trycka i mig massa mat hela tiden heller.



Pusss.

sv: :D



sööötnos :D




Kom ihåg mig?