stallet hela dagen.

Kom just ut ur duschen efter att ha varit i stallet heeela dagen!
Jag for tid vid tolv. Då mockade jag och gjorde klart allt det. Sedan rengjorde jag och smörjde in alla träns. Det var vad jag gjorde medan mamma och pappa rensade och byggde upp sommar hagen. Det var inte det roligaste vädret idag. Lite regn ibland. Men jag hade tur när jag skulle rida, då var det uppehåll. Mio hade rullat sig i lera som hade torkat när jag tog in honom. Inte roligt alls, speciellt när han lossar hår också. Samuel (lillebror) hjälpte till också. Hela familjen var alltså i stallet idag, heh. Hade tänkt rida med Johanna, men hon fastnade visst på stan. I morgon ska jag tävla i Vännäs så jag tog det rätt lungt idag. Det blir först en LC+5 (85cm) som är nån Coop extra sak. Sedan vet jag inte om jag hoppar LB (90cm) eller LA (1 m) det beror på om jag kommer vara med och tävla i DIV 1. Hoppas på det!

Ikväll ska jag bara vara hemme och se twilight. Jag orkar verkligen inte göra något, har ingen lust alls! även fast att det är kulturnatta. Shiit vad kul det hade varit att vara där, men jag hade ändå inte kunnat vara där så länge eftersom att jag ska upp tidigt i morgon. Det känns sjukt härligt att bara vara hemma för en gång skull också.




Kom ihåg mig?