tisdag

I morse vaknade jag vid nio och då trog jag på mig kläder och käkade lite frukost. Sedan kom några hit, bland annat Elvira. Så vi satt och kollade lite tv innan vi sedan åkte moppe ner till älven. På schemat stod det ju idag att vi skulle, i en timma, promenera och jogga. Det kanske inte blev riktigt såå, men nästan, heh.
Sedan när vi kom tillbaka till skolan så åt vi lunch, då var klockan typ halv tolv. Det var typ biff o potatis eller nått. Hyfsat gott var det. När vi hade ätit klart gick vi sedan och skulle gymma en timma. Det blev så klart inte en timma så lata som vi är, Men jag tycker att vi var duktiga ändå. hah!

Nu sitter jag och äter mackor och funderar på om det finns något som jag borde göra, i stället för att bara ligga här.
Halv sex ska jag vara på hippo för att vår städa, kul... Menmen det är sånt man får ta. Men det blir mycke hippo i veckan.
tis, städa
ons, box bygge inför tävligen i helgen
tors, bygga banan. för hoppnings vis behöver jag inte åka dit.
Sedan fredag till söndag är det tävling. Jag tävlar lördag o söndag, men eftersom att det är hemma tävling måste man ju vara med och hjälpa till under hela tävlingen. Gissa om jag kommer att vara trött måndagen efter?..

Aja har he över bilderna från kameran, så ni får se några



Pusss.

sv; aarå, sj? :)

jadå själv? :)

sV; okej^^

Roliga bilder du hade där ;D

åå tack! JAg har just kommit hem från fotbollen... =)

sv; Härligt!

Vad hittar du på? :)

härligt :)

Men galet vilka heta bilder max fick in på oss asså! ;)

VI är inte lata JAG är lat!




Kom ihåg mig?