trött som jag vet inte vad.

Ja gud. Jag är jätte trött nu efter att ha mockat osv på hippo i typ två timmar. Har inte hunnit vara hemma i stort sätt nånting idag. Men nu är jag äntligen hemma.
På skolan tidigare idag så blev det först att kolla lite när Elvira fick göra klart alla övningar i redskap på idrotten. Vi skulle egentligen köra intervaller i uppförs backar idag. Men då ville idrottsläraren att hon skulle göra klart det ist, så jag och Johanna satt och kollade på lite. Sedan efter lunchen så gjorde vi en powerpoint presentation av det hela som vi sedan ska redovisa på fredag. Som sagt är jag riktigt trött efter halva veckan. Jag har tyckt att det varit skit härligt och typ kliva upp vid nio och ha korta dagar. Men efter skolan har det bara blivit mer jobb och stress, helst vill jag bara ta det lungt i morron, men då ska vi spela brännboll och kubb på skolan i morron och sedan kanske jag måste till hippo och bygga banan inför fredagen så att det är gjort, men det kanske jag slipper om jag har tur!
 Men det här kommer ändå bli en jobbig vecka med tävlingen o så. Men kul ska det bli! jag älskar hemma tävlingar! Kommer att tävla lördag o söndag.
På lördagen blir det LB, LA och söndagen LA, och söndags klasserna är nationella, vilket blir min första nationella, rätt kul! Ska även bli kul och kolla på MSV klasserna.
Näe nu ska jag ta och hoppa isäng tror jag, I morron börjar jag halv nio.. det känns typ tidigt nu. I morron, om jag kommer ihåg, lägger jag in någon bild från idag. Jag orkar inte göra det nu..Aja har bäst!

Pusss.



Min bästa!
 

sv; ja verkligen :)

Jag har hand om ett litet russ :)

sv; Härligt! :D

nja, jag är sjuk :/

Rösta på vem du gillar mest av finalisterna .



PS: du får jätte gärna följa min bloglovin

Kram

sv; jomen visst är dom dt ändå :P

I huddinge står hon :)

riktigt fin häst du har. hade också egna hästar och tävlade hästhoppning. men var tvungen att sätta skolan före.




Kom ihåg mig?