Tävling i Vännäs.

Jag klev upp 06.15 i morse. Låg och frös ett tag innan jag klev upp. Strax innan åtta for vi till stallet och packade vi ihop och lastade in mio och grejerna i transporten. Själv somnade jag i bilen en stund men vaknade just innan vi kom fram. Först kollade vi på första klassen som var en LC. Sedan hoppade jag LC+5. Vill knappt prata om den klassen.. ställde på tok för höga krav på mig själv, som t ex. jag har vunnit en klass som är 15 cm högre, det här vinner jag lätt! om jag rider den här klassen bra så for jag hoppa omgång 1 i DIV1 osvosv. Vilket gjorde att jag slarvade som jag vet inte vad! Jag rev hinder nummer 3 sedan hela resten av banan, utom nummer 5? det hindret var borta ur mitt huve. Jag behövde efter klassen en förklaring till varför jag blev utesluten.. det blev alltså ingen lagklass för mig idag. Utan min hopptränare tyckte då att det är bättre att jag hoppar en individuell klass ist. Så jag hoppade en LA. Det var en A0/A (precis som förra LAn som jag vann) som alltså hade hela banan på tid. Det gick hur bra som helst Mio var jätte taggad och det utnyttjade jag inte riktigt dom tre första hindrerna men sedan kom vi igång på riktigt och gick nolla, vi slutade då på en tredje plats! Så jag var jätte nöjd över ponnyn!
För URF i DIV 1 gick det förresten jätte bra! Dom vann, stort grattis. Alla var jätte duktiga!
Bilderna på mig och Mio kommer senare!

Nu ska jag gå ner och fika lite, sedan ska jag nog försöka gå i säng. Jag är inte taggad på skola i morron. Johanna som är i Stockholm också;/

Pusss.

jajamen det är toppen :) själv då?




Kom ihåg mig?