Sitter hos Johanna

God morron!
Klockan är halv åtta och jag har nyss vaknat. Vi har varit/sovit på Johannas balkong med massor av täcken och kuddar. Rätt mysigt tills man vakade och hade ont i ryggen, hah. Johanna och Sakarias har varit vakna hela natten och Mona har varit vaken halva. Själv tror jag att jag somnade strax innan ett eller något. Sedan vid fyra vaknade jag också och trode typ att klockan var mer än fyra, jag somnade alltså om och vaknade igen nu. Jag hade ställt klockan på nio för att hinna till Mio innan jag ska på stan. Till stan ska jag med mamma för att hitta kläder till skolavslutningen. Jag hoppas att jag hittar en bikini också, vore skönt att göra det idag.

haha nu lägger sig dom och sover när jag har vaknat.. ovärda ungar som är vakna hela natten!
Näe nu ska jag gå, vi höörss!

Pusss.




Kom ihåg mig?