Onsdag

Min dag har varit bra men seg. Jag var jätte trött i morse av någon anledning. Vi har inte gjort något speciellt på skolan idag. På Hkn fick vi städa/stätta och mangla osv. Sedan var det även några som bakade en Glace au four. Det var rätt gott förutom att jag inte är så jätte förtjust i hallon. Sedan hade vi ett musik pass då vi spelade Otherside med Red Hot Chili peppers. Inte så rolig låt att sjunga men äh!
For sedan och red med Johanna och hennes kompis.  Det gick bara bra och Mio var pigg som vanligt! Mio står ändå ute på nätterna. Det gör också så att det går snabbare i stallet, jag slipper ju mocka osv. Han kommer ju så klart stå inne då det är dåligt väder och innan tävling.

Var jätte hungrig sedan när jag kom hem. Åt massa mat och efter att maten hade smält så for jag ut och sprang en stund. Shit vad duktig jag kände mig! Även fast att jag var svettig så var det inte kul att komma hem och det bara finns kall vatten.. Dom har typ bytt en sak osså hade den inte hunnit värma upp vattnet. inte roligt alls kan jag lova! Men när jag var klar tog jag på mej massa varma och sköna kläder innan jag sedan fick besök av Johanna, Nicke och Emil som kom hit med mopparna. Så vi for ut och åkte  tills nu typ.

Nu ska jag ta och fika lite, sedan blir det nog sängen.
Pusss.

Hoppas du har haft en bra dag :)

Hehe, Ha du egen häst? :D Eller rider du någon annans häst? Jag red innan hela tiden. =P

Jo då jag ha jobbat och så. ;) Hhaa. =P Ska väl inte klaga direkt. ;)

Händer nu ikväll?

thaanks ;)

jodå alllt e bra :D

själv?

En fråga. Är det dina egna bilder du har på headern?

Hur får man till dem så där?



svara gärna på min fråga jag har uppe nu! :)

sv: Har mest umgåtts med en kompis och hennes barn. Har du pysslat med då?

sv: helt okej :) med dig då? =)

Haha men låten är bra ^^

sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

vad ska du hitta på idag?




Kom ihåg mig?