Ny vecka.

Hej igen. Jag har inte hunnit med att skriva tidigare. En helt vanlig men lång dag på skolan idag. Vi slutade halv fyra och efter det for jag till stallet. Jag red ca 70-80 min idag Skrittade nästan en timma sammanlagt. Han fick alltså ta det lungt idag. Det blir nog rätt lungt hela veckan eftersom att det var tävling i helgen och även nästa helg. Då blir det tävling på söndagen i Vännäs. På tal om tävling, bilderna kommer senare i kväll. I allafall så när jag hade ridit klart så mockade jag och allt det där innan jag sedan gick hem igen.
Det hann sedan inte gå så lång tid innan några kompisar kom hit. Jag hade just hunnit duscha och äta så bar det ut en stund igen. Jag ska försöka hoppa isäng snart också. Jag är jätte trött.. som vanligt! Men det känns så sjukt härligt att vi får helg på onsdag. Det är inte länge kvar till sommarlov heller. jag vill nuuuu! Aja nu ska jag ta och fixa lite bilder så lägger jag in dom om en stund, vi höörs

Pusss.



Kom ihåg mig?