Lugn o skön dag!

För det första klev jag upp nio i morse och pluggade lite matte. Det blev inte så länge för sedan åkte jag till stallet och mockade och gjorde klart. Sedan kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig och Mio till Hippo. Började med att fara ut och skritta i skogen en stund. Men smarta jag trode att jag skulle kunna fara en runda. Men icket, jag kom bara längre o längre in i skogen. Så tillslut vände jag. Skrittade typ 45 min innan jag kom tillbaka. Då red jag ute på ridbanan och mio var jätte fin idag!, Bet inte fast nått i bettet som han typ alltid brukar göra, han var lugn också, inte för att han är världens piggaste och stressigaste. Men han är alltid ofukuserad och vill annat än vad jag vill, så ja han var suuper! Det gjorde typ min dag(a), hur som helst, När jag kom hem sedan blev det god middag. Orkade inte göra nått sedan var jätte trött och såå. Så det blev film och kladdkaka. Typ det godaste som finns?

Sedan fick jag även veta av mamma mitt i filmen att turkiet är bokat! 30 september bär det av och jag är sjuuukt taggad!

Veckan som kommer blir grymt härligt. Vi har  tema vecka och får göra egen schema. Jag och Elvira ska typ ha "sport-liv" och äta bra mat och träna. Det är mån-ons, sedan är det klassens dag på torsdag och på fredag har vi redovisning om det vi gjort i veckan. Det blir nog bra. Ska typ vara på skolan vid tio. Så jaa grymt skönt!
Vi hörs i morron.

Pusss.

hejhej,

har startat en ny blogg, skulle va kul att få en bra start genom att du kikar in och kanske komenterar något fint,

kramis

sv: hehe okej, min dag har vart helt okej :)

tacktack :) ska vi premunera på varanda? :)

sv: yes, det är fint med mig.. hur är det själv? :)




Kom ihåg mig?