Go morron.

Vaknade just och är inte lite trött och sliten.
Igår åt jag och Johanna som sagt god mat ute i det fina vädret. Sedan for vi till grubbe där det var grymt mycke folk som skulle spela brännboll, vilket jag Johanna och Mona inte var med på. Men när dom tillslut hade spelat klart for vi ner mot umeälven och satt där. Men några andra kompisar.  Jag tror nåra killar fick upp en liten eld, men som slocknade snabbt. Vet inte riktigt hur länge vi var kvar där nere. Typ en timma?. Men sedan åkte vi tillbaka till skolan, och där det forfarande var kvar massa människor. Så vi satt och snackade osv där ett tag. 
Fick senare mot natten med mig några kompisar som skulle åt samma håll så for jag hem och somnade vääldigt snabbt.
Vaknade upp med att det var fin väder med inga moln. Men nu ser det ut som att dagen kommer sluta i regn... Inte roligt alls.  Aja efter regn kommer solsken. typ.. Nu ska jag ta och äta lite frukost.
Ha en bra lördag.


Pusss.

sv med mig är det bra:)




Kom ihåg mig?