Förlåt!

..för dålig uppdatering! Jag fick ingen tid att göra det igår. Men en kort beskrivning om igår.. istället för vanlig skola hade vi ekologidag. Vi fick kolla på fåglar,träd och gå tipsrunda. inte roligt enligt mig, men bättre en vanliga lektioner! Efter det for jag och johanna till stallet och red, med mona också. Vi red kanske två timmar, men mycket skritt! Efter det for hon till sig och jag till mig och vi duschade, åt osv. Sedan kom våra kära moppe vänner och hämtade oss. Så vi grillade lite och var även på andra ställen. Sedan slutade kvällen med att Johanna sov över här.

Nu till idag ( lördag) som har varit, och är, varmaste dagen hittills.
När vi klev upp vid nio var det 18 grader i skuggan! Heeelt underbart! Så vi åt frukost ute och for sedan till stallet. Det var lite för varmt för att rida, hästarna var väldigt trötta så vi red inte så länge.
Jag fick sedan skynda mig hem och byta om och äta lunch innan jag sedan for på stan och klippte mig. Känns härligt att ha tunnat ut håret och det känns mycket bättre! Jag har väldigt tjockt hår, och det är väääldigt jobbigt nu på sommaren kan jag lova! Hon klippte mig kanske en timma och efter det gick jag raka vägen till Gina och köpte mig en bikini överdel!!
Så nu är det också gjort.

Fick stå i kön ett bra tag innan jag tog cykeln och cyklade till Johanna och Mona som hade legat och sola ett tag. Men vi blev inte kvar där länge innan vi for till älven och badade! Det var så sjukt härligt att bada! Nog för att det var kallt i vattnet så var solen så varm så man var tvungen att hoppa i.  Men det jobbiga var att det var helt sjukt mycke mygg. Johanna räknade att jag hade 32 st myggbett!! Jag hade fullt på ryggen och tio stycken bara på armen.. Inte roligt!! Men det får man ta. Lite brunare har jag iaf blivit och det ska tydligen bli ännu varmare i morron, så jag hoppas att det är sant också! Då blir det mera bad! Nu ska jag lägga in lite bilder från idag. Snart ska jag fara ut igen. Vi hööörs!


                                              Frukost! Johanna på bilden!

                                           Jag och Johanna.

Härligt vare!!

så bra =)

jättefinblogg

tack:)

gör du då?

riktigt sommriga bilder :)

sv: okej ^^

du har super bra blogg! :D

sen det var väll inte i hulte ni badade? :O

Härligt med badstranden!! ^^




Kom ihåg mig?