8 mars.

Godmorron eller nått. Jag vaknade halv elva idag, helt otroligt. Men så här är det, att när jag sover längre än typ nio (om jag inte lägger mig efter ett) så får jag typ ont i ryggen och ont i huvet. Kanske att någon känner igen sig?. Men så är det. så jag brukar oftast ställa klockan på typ halv 9-9 , sedan älskar jag frukost så det är något jag vill hinna äta också!. Men nu på lovet har jag sovit rätt dåligt, ( dvs, gått i säng sent och vaknat tidigt) så nu tänkte jag att jag skulle sova ut, dagen innan skolan, smart? nej, för nu kommer jag ju inte kunna somna tidigt.. menmen.  
Det blir ingen Mio idag heller, mamma frågade om hon fick ta honom idag, så jag sa varför inte?, Johanna skulle ändå inte dit, och hoppträningen var ju inställd. Så nu har jag lite tråkigt framför datorn istället. Förhoppningsvis hittar jag på nått sedan ändå.

Tänkte bara berätta att min vän Johanna gjorde en film till mig på bilder/film med Mio, så ni som vill får gärna kolla på den under mina länkar. (älsklings ponnyn)  Kommentera den gärna här också!:) Ha det bra;*

Pusss.



Kom ihåg mig?