31 mars.

Nu var det ett tag sedan jag skrev.  I söndags så hade jag hoppträning, vi hade banträning Hoppade Lb-La och det gick bara bra!, Mio var riktigt taggad, och det känns jätte bra inför tävlings säsongen. Jag är så grymt taggad själv också!

I skolan har vi haft två stycken svenska prov redan den här veckan, läsförståelse och läshastighet.
Sedan hade vi klädsim idag, sjuuukt jobbigt. Speciellt när jag hade mjukisbyxor som väger tusen kilo. Tur att vi inte skulle simma så jätte långt!. Vi skulle även simma en längd, hämta dockan och simma med den tillbaka. Vill inte skylla på något. Men på baksidan av knäet ( typ banden!?) så göre skiit ont när jag simmar!, fast det klart jag kan inte simma ändå!, men det blir ju inte precis lättare när det gör ont.

Har inte fått bilderna från i helgen av Johanna. Eller en bild har jag..


Ahh asså vi ser heeeeeeeeelt sjuka ut! Det ser dessutom ut som att jag har opererat läpparna?

Ajaa. Pappa har varit i London också i helgen. Fick Kelly Clarkssons nya skiva, och jag måste säga att den var riktigt bra!:) Här är en av dom som jag tror många har hört på radio/ mtv. :)



Ha en fortsatt bra vecka.

Pusss.



Kom ihåg mig?