23 mars.

                        

Sitter och kollar på tonårsliv. Det verkar ju vara jätte bra!. För er som inte vet vad det är så får man följa dom här
18-åringarna
Hon till vänster "Cecilia" tränar cheerleading och har svårt i skolan.
I mitten " Monica" fick barn när hon var 16 år.
Hon till höger "Joanna" Har anorexia, men nu försöker hon bli frisk.
Tycker iallafall att det verkar jätte bra. Ska följa dom här åtta avsnitten.

Aja. Har ju inte skrivit så mycket i helgen. Har verkligen inte varit på blogg humör, så äre ibland!
Har ju haft två träningar med Mio, på lördagen var det en träning med bommar och lite små hinder. Sedan på söndagen var vi två- tre stycken i varje grupp och hade dressyr träning. Allt gick jätte bra och Mio var jätte duktig men jobbigt vare, för båda två faktiskt!.

Fick mina omdömen idag från skolan. Vi har ju utvecklingssamtal snart ( vilket jag har nästa tisdag) och jag måste säga att det känns bra. Mina lärare har nu märkt att jag verkligen försöker i skolan nu och lyckas koncentrera mig på bättre lektionerna osv. Sedan att resultatet inte har gjort någon större skillnad ska det också bli ändring på. Men man kan ju inte ändra allt på en gång(a)  
Shit vad seg jag är på skriva. nu är pogrammet slut, det var bara en halv timme men ändå.. Ska nog gå ner och fika nu. Hoppas ni kollade på filmen i förra inlägget.. ( andaaaaaaas, får ju damp. Hörde av en lärare att man inte gjorde sådär med djuren förut, varför börja med det nu? åhh...)
Aja ha en bra vecka;*

Pusss.



Kom ihåg mig?