12 mars.



Så här kan det gå. Pannkaka till middag. muummss, det händer inte ofta.
Torsdag idag. snart helg!, Det har inte hänt något speciellt idag egentligen. Vi planerade idrotten idag från vecka 13-24. Då kom längtan tillbaka till sommaren. Speciellt när vi skrev in på schemat, vatten brännboll, åhh. Aja det kanske bara är bra att alltid ha något att längta till. Klockan är nu kvart över nio, jag är klar med allt så jag ska hoppa isäng!, Jag har nog inte lyckats gå isäng halv 10 på jääättee länge. Men jag verkligen hatar att vara så trött som jag är på morgonen.
Har lyssnat mycket på Paramore nu jag tycker verkligen att dom är jätte bra!. såå lyssna på dom!  Btw, ni får jätte gärna komma med låt tips:), eftersom att jag tog bort en massa så kan det vara roligt med nytt.
Näe nu ska jag gå, ha det bra allesammans!.

Pusss.

Hehe okej =)




Kom ihåg mig?