1 mars.

Förkyldningen känns lite bättre, jag hoppas att det bara var idag och att det inte kommer tillbaka, för i morron åker jag iväg. Har packat klart nu. Eller jaa det blev inte så mycket att packa far ju i morron efter dressyr lektion sedan kommer jag ju hem på onsdag vid typ 11-12 :). Men iaf är packningen klar.

Efter att jag hade ridit Mio så for jag hem och åt lunch. Sedan kännde jag att jag mådde lite bättre, så jag åkte till Hippo eftersom att det var tävling idag igen. Jag tror att jag kom hem vid fem. Så ikväll har jag bara tagit det lungt framför tvn och kollar på Beck och ätit choklad. mummss. Den är Lindt pure chocolate är såå himmla god!! jagälskarden.

Nej nu ska jag hoppa isäng. I morron ska jag kliva upp tidigt. Hinner inte skriva något inlägg. hare bäst;*

Pusss.

ida

hiih ojaa:)(L)




Kom ihåg mig?