Måndag.

Stoppade just i mig två stycken brända mackor, det var inte så gott..
Innan det har jag varit på grubbe och varit med lite folk. Vi gjorde inte så mycket utan typ flummade lite?
Nu är jag så trött så att jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Det blir sängen så fort jag har skrivit klart detta inlägg.

Våran sista vanliga skoldag, idag, var jätte chill! Normalt hade vi två timmars slöjd, men jag var inte klar med min klänning/tunika så jag satt även två timmar efter lunch. sedan blev det inte så mycket förutom lite sena redovisnigar på NOn och små raster. Jag blev förresten klar med klänningen. Jag ta kort på den sedan, men det är absolut inget speciellt!
Jag for sedan till Mio och red, gick rätt bra. Han var pigg och stark som ett as! Men så äre om man rider på hackamore!
haha gullponnyn tror seriöst att han ska lyckas stoppa huvudet mellan benen och sticka sina egna vägar. Än har han inte lyckats(a)

I morgon är det som sagt städdag på skolan. Jag vet inte riktigt vad vi ska städa, men förhoppningsvis får vi sluta efter lunch, hoppas!!   Nu ska jag ta och sova, nattinatti;*

Hejsan! Allt bra idag? ^^




Kom ihåg mig?