Pictures

Ny blogg design. Eller egentligen är det bara en ny header, Men vad tycker ni? Hiss eller diss ;)
Det är iaf Johanna som har hjälpt mig med den. Vi fixade det lite snabbt innan det kom hit några kompisar som ville att vi skulle komma ut, vilket vi såklart gjorde eftersom att det nu var ett tag sedan:)
Nu ska ni iaf få se bilder från i Torsdags och igår, Midsommar.

Vi tar väl torsdags bilderna först!:) Vi gick bara ut och knäppte kort. Vi gjorde egentligen inget speciellt

Min bästaste Johanna;*

Lilla Valle följde med ut också!

Vi pååååoooossäärrr




Nu kommer bilderna från Midsommar




Vi körde en konstig lek? ;p



Sådäärja!. Nu ska jag hooppa isäng. PUUSSAR;*

söta ni är!:)

sv : hiss kanske :)

Den var fin, men jag kommer inte ihåg hur den gamla såg ut :/

sv: Godmorgon, hihi!

segstart, men allt bra idag då? :>

sv: den var as fin! :D

hahaha vad?(a)

jättetrevlig blogg! allt bra? =)

sv: bra här, vad händer idag? ;D

sv: blir att ta det lugnt för min del ;D

Isa

jätte fin!!!!

Hej!

Sugen på en ny design kanske?

Hör gärna av dig isåfall

Ha en bra dag kram!

Härliga bilder :)




Kom ihåg mig?