fyra dagar kvar!!

Kom hem för inte så länge sedan. For ut och var med lite folk på grubbe. Vi chillade lite och åt nutella!

Jag for med Mio typ till piparböle idag. Jag vet faktiskt inte riktigt vart mamma skjutsade mig. Men i skogen var jag, kan man lugnt säga. Gick jätte bra, Mio var så där lagomt pigg o fin. Har några bilder också, kanske midre fina..



Nu väntar en härlig vecka för mig!

Måndag så blir det vanlig skoldag, alltså siista vanliga!!
Tisdag har vi städdag och slutar nångång efter lunch
Onsdag blir det klassensdag, vi ska troligt vis åka till Nydala. Får se om det blir bad, det beror på vädret
Tordag, skolavsluuuutning och skolavslutningsfesten på kvällen!!
det känns helt sjukt att vi sedan har sommarlov!! jag taggar helt gaaalet mycket!!

Nu ska jag sova, vi hörss i morron!;*

Usch vilket ridsug man fick nu!

SVAR: okej :) idag blir det skola :D

sv; Okej, vad kul! :D

Vilken himla sötnos till ponny du har! Jag har också häst faktiskt :)




Kom ihåg mig?