ångeeeeest

Jag orkade faktiskt inte fara ut ikväll så jag stannade hemma och gjorde ingenting! Det var skönt.
Just efter tio kom jag på att jag måste ha mat till i morron, då vi ska till Nydala med klassen. Så jag fick raskt gå till Ica och handla. Kom sedan hem lagomt till Desperate. Nu har jag suttit ett bra tag och rensat min dator. När jag loggade in fick jag ett meddelande om att jag hade lite utrymme på datorn. Jag fick då panik och tog bort huuur mycket bilder som helst. jag kommer få ångest snart..Dessutom är det ju bilderna som tar minst plats.. Fast jag tog bort typ minst 400 bilder. Fast det var onödiga bilder, tog bort filmer och sånt också. Nu ska då utrymmet räcka.
Jag håller nu på att göra mat till i morron. Sedan ska jag sova, har lagt mig vid halv 1-1 varje dag och det är på tok för sent för mig, när man ska upp till skolan dagen efter!  halv tolv får bli mitt mål!? om tjugo minuter.. jag ska lyckas!!
 
Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

sv; Det är bara bra, själv? :D

sv; Härligt!

Vad hittar du på? :)




Kom ihåg mig?