Tisdag

God morron!;*
Tisdag idag, betyder att det är mamma som tar Mio. Så vad ska jag göra idag?
Som vanligt är det dåligt väder, så ute vill jag inte vara. Ligger just nu bara i soffan och kollar/lyssnar på MTV.
Funderar på att lägga mig i badet ett tag, men jag vet inte. Vad gör man när man är ensamhemma en hel dag?
Känner att jag vill göra nått vettigt, men vaad?

Jag saknar min mobil.. Snart kommer sim kortet med mitt vanliga nummer och förhoppningsvis har jag pengar kvar på det.. idioter!!

Jag hittade förresten lite roliga bilder, Om någon funderar på att åka på semester, Kolla på det här!



sv: Hehe godmorgon, allt bra idag? Solen lyser fram idag, fett bra :D

sv: ingenting bestämt! :)

själv ?

Vad coolt :D



sv; Imorgon ska jag på en bastukväll hos en tjej i klassen med dom andra tjejerna i klassen haha :D du då?

jag blir höjd rädd bara jag kollar på bilderna. Fast att åka till beachen i japan hade inte suttit fel ;)



Sv: Tack så mycket!

LAS VEGAS GREJEN, asballt :o

sv : haha i totally agree sweetie <3

sv: hehe så bra

vad händer idag?

sv: okeeej! :)




Kom ihåg mig?