Steeeek!

For till Mio tidigt idag och red i värmen. Red inte så länge, det blev så himla varmt. For sedan hem och åt lunch, packade ihop lite grejer och cyklade sedan ner till älven. Där satt jag och väntade på att Nicke och Emil skulle komma, Emil fick inte igång hans ceepe moppe;/ . Satt då och pratade med Johanna i telefonen ett tag. saknar dig redan<3
Till slut kom dom iallafall. Det blev då att steeka i värmen och bada där i mellan. Det var helt galet skönt, även fast att det var sjukt kallt i vattnet. Blev inte kvar där så jätte länge. Vid tre for jag hem igen och solade lite här och läste frida.
Nu väntar jag på att nån ska komma hem och laga mat. Sedan får jag se vad det blir för något kul i kväll. Ska då inte sitta inne i det här fina vädret!  Känner mig dock helt genom stekt. men det blir ju svalare i kväll.

Jordgubbar skulle ju inte sitta helt fel!

sv: chilla för min del :D

Ah vad underbart att borja dagen med ridning! Saknar att rida otroligt mycket, var tvungen att sluta da jag flyttade till England! Ha en underbar dag!

fin blogg :D

låter som en bra dag..åh ja är så himla sugen på jordgubbar...

Sv : Härligt att höra! =D Här är det perfekt<3 Vad ska du hitta på i sommar då? Puss

jag kör igång ''veckans outfit'' igen! om du är intresserad så är det bara att anmäla sig, instruktionerna finns här :D :

http://rebeccasandvld.blogg.se/2009/june/anmal-dig-till-veckans-outfit.html#comment

mm jordgubbar :) gud va sugen jag blev

fin jordgubbsbild!! =)



ser riktigt gott ut!!!




Kom ihåg mig?