Söndag.

Går kvällen vart lyckad. Vi var sju stycken som typ,  åt kladdkaka ( ovanligt(a) ) , spelade hög och bra musik. Vet inte riktigt vad vi mer gjorde, pratade och flummade typ? Men vi hade kul men natten blev mindre rolig. tre timmars sömn fick jag. Det tog lång tid innan jag somnade och när jag väl hade somnat vaknade jag vid fyra av att jag hade jätte ont i ena örat. Vid fem gav jag upp och gick ner och kollade på tv.. tänkte att jag skulle somna där ist, men icket! Tills mamma sedan, vid 6, vaknade och tyckte att jag skulle ta medicin. Faktist funkade det och en stund senare somnade jag. Men klockan sju skulle jag ju upp, trött som jag vet inte vad!
Tävlingen vill jag inte ens prata om.. det gick åt skogen, kanske pågrund av att jag är hängig både av att jag sov lite och att jag är sjuk. Men som sagt den pratar jag inte mer om.
I kväll ska jag nog ta och vara hemma, kanske se en film och sedan hoppa isäng tidigt. Skulle egentligen kanske vara med Johanna, men jag ser väl. Å andra sidan ska hon kanske åka till Sundsvall och vara där, jag vet inte hur länge.. Så kanske man ska passa på. Men hon skulle bort i kväll så det beror på när hon kommer hem.
Lika så med Sakarias, han for nu på konfa läger och ska vara borta tre veckor.. dumma ungar..

Här är iaf bilder från igår,



Heejdå kompis, vi ses om tre långa veckor. ( bilden nedanför) 
                     

iiiingen aning bara vara hemma, det fins inte så mycket att göra=)

vad ska du göra då?? =D

sv: hehe vad har du för dig då?




Kom ihåg mig?