Robert Pattinson

Jag har en sak som jag måste erkänna.
Twilight har jag, som alla andra, såklart sätt. Något jag inte visste var att Robert Pattinson, som är huvudrollen (Edward Cullen som han heter i filmen) faktiskt kan sjunga också, och att det är han som har gjort låtar till Twilight. Detta fick jag veta för inte länge sedan alls och jag blev faktiskt riktigt förvånad. Visste ni det? det gör ni säkert, jag är väl sen som vanligt...

Här är iaf " I was broken"



Nu ska jag hoppa isäng. Godnatt!;*

sv: jag ska till götet 2ggr, på britney konsert i stockholm, umgås m vänner &en massa sånt!:D dudå? (:

ikväll har ja tvättat..inte alls kul men va tvungen hehe;P haha ja har inte sett filmen än..men har den hema å ska allt se den när ja får tummen ur! ;P

sv: Godmorgon, haha fan är uppe fett tidigt!

allt bra med dig? :>

sv: hehe nehedu!:D

okeej :)

sv: shit vrf så tidigt? :o



nice,

är trött och så

planer för idag? :D

sv: shit :oo

ska chilla idag, kom nyss ut ifrån duschen! :D

älskar honom, han har varit modell också :)




Kom ihåg mig?