Onsdag.

Vi for ju som sagt till Nydala idag med klassen. Vädret var inte jätte bra. Det var molnigt men ändå inte kallt. Många i klassen badade men jag tog aldrig ens med mig badkläderna. Så jag och några.. vad gjorde vi? typ gick en bit vid sjön och hittade ett läskigt hus, åt lunch, pratade och sprang runt? Det blev rätt kort dag, vi fick fara strax efter tolv tror jag. Så när vi slutade skulle vi åka hem, men pojkarna som körde mopparna skulle så klart åka runt lite överallt. Vi var på stan en snabbis också. Det var fullt med studenter där också! Jag blev sjuuukt taggad på det jag med, men jag har fyra år kvar.. Jag har förresten gått runt och sjungt på "vi har tagit studenten" låten hela dagen! jag fick den på hjärnan..
Hur som helst så for jag sedan till stallet och red med Johanna.

Efter middagen kom Johanna och Mona hit. Vi bastade från typ halv åtta till tio. Musik, chips, sprite hade vi där inne och vi gjorde även hårinpackning och hade lermask. Mona blonderade vi också.  Jätte härligt var det, måste göras om tycker jag! Nu känner man sig så där lagomt fräsch inför skolavslutningen i morron. Ska ta och försöka sova snart, i morron måste jag upp senast halv sju.

Jag kommer förmodligen inte skriva något i morron. Efter skolan ska jag hem till min farmor o farfar och fika. Sedan måste jag skynda mig till stallet och rida lilla Mio. Efter det blir det hem, duscha, äta och göra sig iordning inför skolavslutnings festen på stan. Ses däär? :)

Svar: Jag väntar bara på att min pojkvän ska vakna, så svarar på kommentarer under tiden^^

sv; Vad mysigt!: D

Jag ska snart äta :)




Kom ihåg mig?