Nu nii! :)

Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag har faktiskt inte ens suttit vid datorn sedan sist.
Det var alltså i Torsdag som jag skrev sist. Johanna ringde då mig och sa att hon skulle åka till Sundsvall redan på Måndag, nu var det som tur var inte så, men jag blev inte glad alltså. Hon kommer ju komma hem hur som helst den 8 augusti. Så hon kommer ändå vara borta väääldigt länge.. Men eftersom att jag fick veta senare på kvällen att det inte skulle bli så, så for jag direkt till Johanna och vi tänke vara med varandra så mycket det går innan hon far. Jag sov även över där och vi hade en mysig kväll med massoor av bilder.

Sedan igår ( fredag, midsommar) for jag och Johanna till stallet när vi hade vaknat. Vi blev inte kvar så länge innan båda åkte hem till sig och typ duschade osv.
Hon åkte sedan med mig till Stöcksjö där vi åt massor av god mat och efterrätt. Vi åkte även runt i båt, spelade kubb osv. Sedan när vi hade lite mindre att göra så satte vi oss vid E4an och pratade i telefon med halvt osociala människor, tills det sedan kom tre killar på nån flaksak. Vi frågade sååklart om vi fick åka med, vilket vi fiickk. Hahha jag skulle ju såklart vara på väg att flyga av det första jag gjorde också(a) Men aah, vi åkte iallafall runt på den ett tag. Tills vi sedan strax innan ett åkte hem igen. Tror klockan blev halv tre innan vi sedan bestämmde oss för att sova, med blommor under kuddarna. haha, jag glömde bort var jag drömmde och Johannas for ner i golvet och låg där hela natten.

Nu till idag. Jag tog en promis med Mio och for sedan och fikade lite hos farmor och farfar.
Tog sedan cykeln. Nu sitter jag hääär som vanligt(a) Johanna skickar alla 542 bilder till mig.. drygt;)
Lägger in dom sedan. Pusssss!

sv: yeeeah! :D

va gör du för något ?:)

sv: nice, bara ta det lugnt och så :d

bevaka varandra med blogloin, lägg till mig så lägger jag till dig :)




Kom ihåg mig?