Mp3

Paramore - Emergency

Three days grace - never too late

Skillet - Rebirthing
Justin Bieber - Where are you now 


T.I. Ft. Justin Timberlake - Dead and gone
 Britney Spears - If you seek amy
 
Dead By April - Losing you
 
 jag veeeeeeet, dom blev olika långa.. Gjorde fel och jag orkar inte fixa det nu. SORRY
Det här är iaf lite blandad musik som ska in i Mp3n, ett som är säkert är att "if you seek amy" endast är med för att man sjunger på den hela tiden. Det var lääänge sedan hon var min Idol.

Hej! Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga så blir jag super glad. Puss :)



http://nnattuue.blogg.se/2009/june/nu-galler-det.html#comment

jajjemän, allt finfint..lite trött nu hehe men snart dax att lägga sig! åh endel härliga låtar!

härligt :)

vad har ni gjort i helgen då?;p

sv: Godmorgon, hihi.

Idag är jag uppe tidigare, allt bra med dig? :D

jo bara bra :)




Kom ihåg mig?