Godnatt

.. nu ska jag sova. Har varit med några kompisar i kväll. Vi har typ varit på hedlunda i nästan hela kvällen, dock på lite olika ställen. Ätit godis och druckit cola har vi gjort också, ovanligt! Nu ska jag snart ta och hoppa isäng så att jag kan vakna lite tidigare i morron. Jag och mammsen ska ha stor städning i sadelkammaren i morgon. Sedan ska jag försöka hinna med att smöja lite grejer inför tävling i Vindeln på söndag. Jag har även lovat att flytta pinnar från hagen, ska försöka hinna ta några i morron. Men aah jag får se hur mycket av det som blir av. Vill ut och springa också men jag har gått och fått en jobbig hosta och världens ont i halsen. Kanske beror lite på allt skrik igår!? Har typ dessutom fått "träningsvärk" i magen av att jag hostat hela hela tiden. Borde inte vara ute så mycke, men det ska inte få förstöra något!
Har ni andra haft en bra kväll då? Härligt med lov? I loooooove it!!!

jo det har jag la, sjdå?

godnatt =)

jo, sjdå:)

hehe va sööt =)

god natt på dig med =)

jo da min kväll har varit helt okej, sj då??

sv: jadåå fasst jag har haft huvudvärk:(

dudå?:)

Godnatt =)

Jo det har varit en ganska meningslös dag haha själv då?

Vad tycker du jag ska välja mellan ett Mi Lajki armband, House of Harlow ring eller ett par nya gladiator heels? Kommentera ditt svar och se bilderna på : http://miilliisens.blogg.se/2009/june/vardagslyx-ar-inte-sa-enkelt.html#comment så blir jag jätte glad! :)

titta in i bloggen o gissa på kändisen :)?

Sv; Tack så mkt, sov så gott:) jo min dag har varit bra, kl e bara 4 på förmiddagen hos mig, e nära timmar efter sverige:P Va roligt, hästar om jag förstod rätt va:D brukade rida förut, va så skoj men träningsverken va inte nådig ibland:P va ska du hitta på för skoj under lördagen?



http://www.sinnerz.blogg.se

sv: hehe då får väl jag säga godmorgon! ;)

jag hade en bra kväll igår jo , hade du ? :)

okej vad bra då (:

vad skönt =) har du sovit gott då?? =D

joy park, ska fara nu, puss:*

Godmorgon allt bra? :D

hare bäst:)

sv: bra här, vad händer idag? :D

HAHA jobbigt Elin!!

sv: okeej! :) härligt!

vad ska du hitta på idag då ? :D

Bra att nån hade kul iaf hehe =)

jahaa vad syynd =/

sj'lv sov jag helt okej =)

jatack :)

själv då?

sv: jadå det hade jag :) sj?

Vart bor du någonstarns& hur gammal är du?:)

min kväll var bra :) jätte härligt med lov i 68 dagar x)

sv: Ja mig kväll igår var fin fin :P

aha okej, va bra =) vad ska du göra idag då?

var med på min frågestund?

fråga vad du vill, om vad du vill - hur mke du vill!

Ha en bra lördag idag:D

haha ja jag hoppas det ahha =)

hehe japp =)




Kom ihåg mig?