Det var på tiden.

Idag är det varmt ute igen! Kanske inte riktigt bad varmt, men nog varmt för att ligga och sola! Dock ser det ut som att det dåliga vädret forstätter i mogon, men det var på tiden med sol idag!
Jag var grymt trött i morse, vilket jag brukar, men det var skillnad idag. Jag klev upp snabbt ur sängen vilket jag inte brukar, sedan kände jag mig jätte pigg? Aja lite konstigt kändes det, heh.
Vi började iaf halv nio idag. Det vi gjorde var att vi plockade ur böcker och andra saker och torkade rent våra skåp. Det tog inte särskilt lång tid. Våra mentorer sa sedan några ord och strax innan halv tio slutade vi! Jag for då hem hit och åt lunch innan jag och två kompisar åkte moppe till stan. Vi gick en stund, åt mjukglass och jag provade skor, innan Johanna och Mona också kom dit. Så vi forstsatte vandra omkring på stan ett tag. Jag köpte ingenting, fast jag provade ett par skor som jag la undan, och nu kom mamma hem med dom. Ska ha dom på skolavslutningen. ( tvåå dagar kvar!)

Sedan när jag kom hem igen låg jag på baksidan och solade och åt en till glass (a) Vid halv fem for jag sedan ut och sprang en stund. Nu har jag just ätit mat och sånt. Får se om jag far ut i kväll eller om jag kanske helt enkelt sitter hemma och ser på Desperate Housewives, annars får jag spela in det.

Här är iaf skorna från skopunkten, ballerinaskor för 249 kr.






Måste säga att päronsplitt / piggelin är det godaste att äta på sommaren. Eller? 

Svar: Härligt! Det är bara bra med mej också^^ Hittar du på för nåt?

Mia

Det finns mycket gott - svårt att bara välja en sort! Min favorit är och förblir nog ändå Magnum mandelstrut. Den är svårslagen :)




Kom ihåg mig?