Hallelååja

Shiiit så otroligt jobbigt det var att kliva upp halv sju i morse. huvva! Men det var bara att stiga upp och fara.. Vid fyra cyklade jag iväg, med målafärg över hela mig, till stallet. For bara dit en snabbis och mockade lite o så.
Har just ätit middag och duschat, funderar på om jag ska stanna hemma i kväll, vilket vore klokt. Men det lutar åt motsatta hållet, att fara ut och vara med kompisar. Händer det inget speciellt ikväll så kanske jag lyckas stanna hemma.

Till det här med veckans blogg, har jag inte varit så smart! Annmält mig till några stycken och har inte tid till att haffa röster, så vet ni vad, jag orkar inte bry mig! Så nu länkar jag två bloggar som jag har chansen att blir veckans blogg tid. Har inte tid att sitta och skriva till folk och fråga om dom kan rösta på mig.
Här är länkarna iallafall:

http://hejannw.blogg.se/2009/july/uttagna.html#comment (nummer 7)
http://beattriicee.blogg.se/2009/july/lycka-till.html#comment ( nummer 5)

Rösta gärna på mig, antingen i en av dom eller båda. Tack på förhand ;*

sv: tack och varsegod :)

rösta gärna på nr 2 här : http://eeelinida.blogg.se/2009/july/veckans-finalister.html?_tmp=46fc67cdde0d47dea23d0eea831f3a667065c0aa

svar:godkväll:)

Jättefin blogg! Har lite tråkigt haha, vad gör du? : D

sv: det är bara bra sj?

svar:godmorgon :) Allt bra :)?

härligt! hur blev de igår då..en hemmakväll?

tack för rösten :)

Hej hopp fin blogg ! :)

Vad ska du hitta på idag ?? :D

svar: ingen fara:D hjälper ju gärna till så ^^

okej :)

sv; tack :D

Härligt :)

tja , allt bra med dig ? :)

härligt att höra :D

jadå, och du? :)

Sugen på en ny design och gillar du svart? Var med i min utlottning i bloggen.




Kom ihåg mig?