Stan

Hejsanhoppsan!
Är just nu med Johanna och Sakarias. Vi har varit på stan hela dagen idag och shoppat lite oså.
Jag köpte mig en tröja, smycken osv. Vi åt även god mat på Barista.

Köpte även en liten ring och tabletter för hår, hud och naglar.

Nu ska vi ut tror jag, sedan åker ju jag och Johanna till lycksele i morron, så vi hörs på Tisdag eller Onsdag igen.
Ha det jätte bra, PUSSAR;*

idag har jag varit hemma och gjort om mitt rum, senare på kvällen träffade jag bbästiis, på bloggen heter hon www.strawii.blogg.se

hon är super !

kramkram '

har du bloglovin?

aaaw :).. gå in i min blogg & ställ gärna en fråga då :) (K)

har du hittat nån mobil än? :D

sv; jadå en mysdag var det igår ;)

Fina inköp! :D

svar: en bra telefon? hm! kanske sony ericsson w380i den är bra ^^

bara bra :)

Hej, tycker du att min blogg är bra? Rösta i så fall mig som veckans blogg här http://ctiinaa.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta.html Jag skulle bli superduperGLAD och du får en länkning hos mig när tävligen är slut.



Jag tycker din blogg är riktigt bra och undrar därför vad du tycker om min.



Gå in och rösta och skriv sedan en kommentar!

TACK I FÖRHAND

KRAM

fint halsband o tröja!

sv: den som väntar på något bra väntar aldrig för länge!

fin tröja, sailorstyle :)



btw, ett litet tips om du vill ha fler besökare till din blogg: http://www.viraltrafik.se/?newa

sv ska vi bevaka varandra på bloglovin :)?




Kom ihåg mig?