Kladdkakesmet och jordgubbar!

Hej igen. Nu var det ju ett tag sedan. Jag har ganska just vaknat men är fortfarande jätte trött.
Det är jätte dåligt väder och jag har absolut inga planer för dagen. Hade tänkt fara och rida med Emiley idag men det blir nog bara om det spricker upp.

Det har ju  som sagt varit nationell tävling på hippo från Torsdag till Söndag, vi har haft fullt upp hela helgen och på kvällarna har man typ somnat. Men i Lördag följde Anneli med mig hem efter tävlingen. Efter maten for vi sedan på Bio och såg Harry Potter som faktiskt var riktigt bra! Man ville verkligen se fortsättningen med det samma!
Sedan sov hon över här. Klockan sju var det bara att kliva upp igen för att åka tillbaka till hippo. Själva tävlingen höll inte på så länge, men då skulle vi ju städa, plocka bort alla hinder, ställa tillbaka grejer osvosv. Så vid fyra lyckades vi ta oss där i från, innan jag sedan for och red ut med Emiley. Red Candy som faktiskt skötte sig riktigt bra, inga bockar eller något! Fast vi tog det rätt lugnt så det var nog därför. Han blir ju bråkig när det börjar bli jobbigt för honom.

Senare på kvällen for jag till Emiley och kollade på en film, Låt den rätte komma in. Jag tycker att den var bättre en vad jag trode. Men det var ändå ingen kanonfilm. Till filmen gjorde vi ( nu kommer ni undra vem fan jag är) kladdkakesmet och jordgubbar. Skratta ni eller tappa hakan, men det var magiskt!! Ni måste prova. Ni gör alltså klart smeten, men istället för att ställa i ugnen så häller ni direkt i skålar. MUMS!



ja, resultatet blev nästan så här. Bilderna är tagna från google.

Fin blogg !

Hoppas att du får en bra måndag.

Kram ♥

SV:

yes :)

Händer idag då ?:) <3

Då var det måndag igen!

Tittar in och önskar dig en fin start på nya veckan :)

mm älskar kladdkakssmet! så sjukt gott! kan tänka mig att det är supergott med jordgubbar dessutom:)

hihi, jorå det är bara bra :) själv?

sv; bara bra här!! :)

händer idag då? :)

sv; jodå, allt är braa! (y)

händer ikväll? :)

SV:

hehe okej :)

Jag har vart hos mormor och sen centrum. annars ikväll vet jag inte :) <3

åh det lät gott, smeten är ju ändå alltid godast ;p

sv; Det är bara bra själv? :)

sv; bra då! :)

har frågestund nu, fråga nått? :)

Fin blogg!

skönt! :)

gud så gott det där ser ut =)

Sv, tack tack :)

Allt bra då?

Kram

God morgon på dig!

Hoppas att du får en underbar dag!



Allt bra med dig?

Kram ♥

N

vad tycker du om mitt senaste inlägg?:P

SV:

yes :)

va händer idag ? <3

söt blogg :> besök gärna min och säg vad du tycker :) ha en bra dag!

sv; Härligt! :D

fin blogg !;-)

ser riktigt gott ut det där ;d, btw, har du sett de andra harry potter filmerna också?

kikar in. allt bra med dig? :D kram!

sv; allt är super, sj? :D

SV; hehe tack :D

vad gör dudå? ^^

härligt. jo tack det är fint här :)

vad händer hos dig då?

Åh så gott :)

hej hallå.

skulle du vilja kunna bli veckans blogg? kolla in här - http://rebeccay.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html

va mumsigt :D




Kom ihåg mig?