hjälp mig!

Heeej, Har suttit och pratat med Johanna i telefon i en timma nu, hon kommer hem i morron!!
Vi pratade typ om allt och inget och jag har bestämmt mig för att köpa en ny telefon, så vi googlade på lite sånt osv, men jag vet fortfarande inte vilken jag vill ha så hjälp mig!
Den behöver inte vara den bästa, bara den har kamera ( dålig eller bra spelar ingen roll) mp3 funktion, Den ska vara vikbar och snygg!,  (Helst rätt billig också) säg till om ni vet någon, skulle vara jätte snällt!!

Vet ni vad? jag är hemma ikväll!! jag lyckades inte så bra med det igår, hah. Men idag regnar det och jag är jätte trött, så jag ska bara ta det lugnt och lägga mig tidigt, kanske läsa Frida. I morgon ska jag ju också upp tidigt, och efter jobbet kommer Jooohannaaa;*;*;*;*;*;*;*;*;*;* *oendligt med pussar..*



1+1 kan faktiskt bli ett ibland!

sv: Ojdu, jag är inte alls bra på mobiltelefoni =P

jag vill själv ha en billig o bra (:

du får kika runt lite =P

är så dålig på sånt

sv: sry men justnu så vet jag ingen. Säger till om jag vet nåt :)Promise.:D

sv: jag är superdålig på sånt med mobiler haha .. tror inte jag kan hjälpa dig för tillfället, kommer jag på någon inom kort så säger jag till :D

haha okej, va roligt?:P

köp en som jag har. t700 rosa, den enda ja kan tipsa om;)

t700 är super bra men lite dyr bara.

sv; jaa, jag vet ju inte om jag kan säga vsg men...

Åh vilken fin blogg du har!

I vilket program har du gjort din header i?



Ska vi lägga till varandra i bloglovin? ♥

då kan ja inte hjälpa dej;)

öööh? :p

ja.. e asso. smaken är ju som baken, så jag vet inte vad du gillar för mobiler. men om du ska ha en vikbar snygg så tycker jag att sony ericssons W380i... :)

Gud vad söt blogg ! ^^ Vad tycker du om min nya design ?

jch

Du har en snygg blogg.

Har du varit på någon Umeå IK-match?

JCH Umeå IK-supporter i Malmö

ingen aning (A)

det finns typ inga bra vikbara längre! :( men det finns någon rosa från sony ericsson på tre, kolla den!

SV är med en kompis, lyssnar på musik och svarar på kommentarer :D

*SVAR:* jag har inte gjort ett dugg idag :P

Skulle vara sjukt kul om du röstade på mig som veckans sötaste bloggare! Länken finns under bilden i inlägget "Mamma då"

Kram!

sv; Du är min allra bästa elin <3 Klara mig inte utan dig <3

N

hej!

kolla gärna in frågestunden på min blogg :D

du kan ställa frgor om vad som helst.

sv: Ojdå, nej jag har tyvärr ingen aning. Men det finns ju alltid bra sony eriksson telefoner med kamera & vikbar & allt det där du vill ha. :) Jag föredrar ju sony eriksson så jag kan ju inte ge så mycket mer tips än de :P haha det är ju rea nu så du kanske ska passa på att kila på stan & kolla :)

hahahha okey, men de är ju kul:)

oh behöver oxå ny mobil :/ hehe

Hej, du får gärna gå in på min blogg och svara på frågan om min design i det senaste inlägget, jag har sååå svårt att bestämma! Skulle bli jätteglad!:D

ha en bra dag och tack i förhand

KRAM

tyvärr vet jag ingen :)

jättesöt bild, och jättefin blogg!

Asså jag har ingen vikbar men jag älskar den för den har så grymt sköna knappar :) Men dock vet jag inte vad den kostar... Var rätt länge sen jag köpte den men W610i (:




Kom ihåg mig?