bilder från igår.

God morron!
Igår kväll så var jag med Mona. Vi gjorde ingen speciellt utan satt mest och pratade osv. Vi försökte oss även på att köpa godis, men när vi väl skulle betala upptäckte vi att ingen av oss hade pengar,smart!.. jag var helt säker på att jag hade pengar i väskan, men icket.
Jag har iallafall lite bilder från igår som jag tänkte visa.

Mona vinkade till bilar medan hon byggde en myrcamping? hahha!

Jag tog kort på min fina mobil och mig själv i Monas solbrillor.

Vi bjuuuder på den jätte fina bilden på oss, vi var verkligen inte seriösa! Gissa vem som är på bilden på mobilen? börjar på J och sklutar på ohanna.



Nu ska jag äta frulle, pussåkram!
( Vad ska ni göra idag? )

jattegott :D

Okejs,, ja gick på staan sen sola ja på stranden

tiep =)

sv:

Okej vad bra :9

Vad ska du göra idag?<3

Svar: Tack, det värmer verkligen.



Hoppas att du får en bra dag, kram!

I de här två tävlingarna:

1. http://mickiessweets.blogg.se/2009/july/nu-ar-klockan-2200.html#comment (där är jag nr 13)



2. http://niinno.blogg.se/2009/july/rotningen.html#comment (där är jag nr 1)



Tack så jätte mycket om du vill rösta! :) <3

jag jobbar alla dagar när solen vill vara framme.

Ida

Låter härligt det. Händer idag då?

okej kul :) nja jag vet inte bara ta det lugnt eller nåt sånt :)

SV: ja, allt är bra"!

sjdå? :)

Ia

Hej hej.

Fin sida du har : )

jag ska vara med kompisar och kanske bio och springa :)

svar:godmorgon :D

vad har du för kamera? :)

sv: verkligen, det är sjukt hur folk kan bli så i en kille

tur att det inte va så med min hysteri om Darin xD

sv; jao ! :)

Åh vad fina bilder (: Vad duktig du är!




Kom ihåg mig?