Tjoosan!

Hejsan, blir ett snabbt inlägg, jag ska snart åka iväg till några kompisar och kolla på film på en liten stund!
Blir inte kvar där alltför länge, ska tydligen måla i morron och fler dagar också.. Men aja det är värt det.
Har nog inget mer att säga (?) Har inte riktigt tid att sitta här heller. Dom dagarna jag ska jobba får jag nog inte så mkt tid över heller. menmen, jag gör ett bättre försök i morron. Puss!
Kan lägga in en låt igen, så har ni något bra att lyssna på.


Dead by april - Stronger
Gillar ni inte början? forstätt lyssna ändå ( det blir bättre sedan)!!

- Ah.. förutom att jag är så otroligt rädd för åskan.. <=/

*SVAR:* jag har bara tränat :)

du är med i veckans blogg försök samla röstar nu läs reglarna!

har frågestund i bloggen, ställ en fråga. vad du vill :)

Jag röstade på dig på http://beattriicee.blogg.se/ :D

Hej vill du vara med i min bloggs foto tävling?

Temat är blomma/blommor!

kika in på min blogg och läs reglerna! :D

härligt! finfint här med:)

hoppas jobbet gått bra

Blev typ mörkrädd av låten? :O




Kom ihåg mig?