The notebook

Men herregud vilken bra film! Varför har ingen sagt något??
Helt underbar kärleksfilm med jätte bra skådespelare, snygg kille och en vacker tjej, Ryan Gosling och Rachel McAdams. Det fanns så oroligt mycket glädje i filmen att man satt och log under tiden dom var tillsammans samtidigt som allt helt plöstigt vände och man satt och grät. Det var så mycket känslor och jaaa, gud! För er som inte har sett den ännu, vad väntar ni på?


  


Tänke även berätta att, ni kanske redan vet det men, Ryan Gosling är även med i en film som heter Murder by numers, där Sandra Bullock är huvudrollen. Ryan, tillsammans med Michael Pitt, planerar att göra dom perfekta morden men får då Sandra, som är mordutredare, bakomsig. Mycket bra film som jag själv sett om och om igen!


Nu ska jag sova, hörs i morron!;*

den lät ju super! :)

då måste jag ta och se den :)

kram /f

tack! haha notebook är bra ja ;)

åh , den andra filmen ska jag laddaner nu :D

SV: fin blogg:)!

Tack desamma :D




Kom ihåg mig?