Släkt träff.

Hej igen. Nu är jag  hemma igen, eller jaa, jag har hunnit göra lite små saker innan. Har t ex kollat i H&Ms nya höst katalog som kom idag. Blir nog att beställa lite därifrån tror jag!=) Sedan har jag hunnit hoppa ner isängen och svarat på lite komentarer också. Tycker att ni var lite dålig på att svara på min fråga (a) men ska försöka ta med kameran mera och lägga ut mera bilder, sedan kanske jag försöker ha någon tävling, Låter det bra?

Släkt träffen var faktiskt inte så tråkig ändå. Kanske inte riktigt rolig heller. Men vissa har man ju inte träffat på minst ett år osådär. Sedan fick vi god mat med en god kolatårta till efterätt och lite jordubbar osånt! Så jag hade inte tråkigt iallafall.
Runt nio började alla packa ihop och röra sig hemåt, och strax efter gjorde vi också det. Jag med en vindunk på huvudet. Jag gör allt för blickar! hahah eller inte..jag gjorde det inte helt gratis!! Jag tror det var far min som frågade på skoj att
"hmm undra varför alla kollar på dig?" 

Nu ska jag nog hoppa isäng. Jag har en lååång helg framför mig och kommer behöva sova! Det är en nationell hemma tävling som är från Torsdag till Söndag. Men höjder från 80 - 130 cm. Jag har ingenaning om när jag kommer hinna blogga, men mist ett inlägg per dag, det är väl inte så lite?
jag vet att jag är tjatig, men i morron är veckansblogg tävlingen slut.
Rösta på mig här

Godnatt!;*

jag har varit med en kompis :)

själv då?

som ex min blogg, jag kommer ha makeup som röd tråd, liksom de är de som är grund handlingen eller vad man ska säga ; D

Gud så trevligt (:

Vad händer idag? :D

Jag har shoppat :) <3

sv. okej :D en halvtimma, hann du då?:D:D

ska rösta på dig :)

sådär, nu har jag röstat! du var nr 1 va?:)

sv : aha okej, de är väl lite skönt de också ibland :)

hihi jaa :)

hitta du nått snyggt i H&Ms nya katalog? :D

vet inte rikigt vad jag ska göra ikväll. kanske sätter mig framför en film med en vän (: själv?

SÅ, NU ÄR TÄVLINGEN AVSLUTAD!

GÅ IN OCH TITTA VEM SOM VANN OCH GRATULERA!

http://eileme.blogg.se/2009/july/alla-ar-finalister-saklart.html#comment

bra de :)

hihi jag hitta en skit snygg väska i den katalogen! :D

Jag köpte shorts, ett linne & mjukisbyxor :) vill du ställa en fråga i frågestunden? <3 :)

haha en vinduk? hehe :DD

sv : joo eller hur! :D

absolut:) är bara glad om jag kan hjälpa till!

varsågod : D

sv: okej, trevlans :)

Ida

Gjort idag då?

HAHA lyckos dig xD

Jag hatar släkträffar (a'

god natt!:)




Kom ihåg mig?