regn..

Här är det tråkigaste vädret som finns, och man blir bara deppad! Sitter och funderar på vad man kan göra. Det ända som är inplanerat är att jag ska till Mio. Hoppas det blir uppehåll snart..
Ni andra som har regn, vad ska ni göra?.. Har ni kanske något filmtips?
Jag har inget mer att skriva, här är iaf en bra låt!
jo förresten Johanna har ju namnsdag, grattis igen ;*


Silverstein - My heroine
 

Får dricka något stack som botar förkylningen då ^^

själv är man rätt så sliten :D men såna smällar får man ta idag.

ja inte så roligt att hitta på ngt när det regnar.. här är det inte heller så fint väder.

men jag ska umgås med min syster lite senare, blir stan tror jag :)

okej,ska vi lägga till varann? kram

m

okidoki!! :)

åh då kan du ha hur höga skor du vill! jag är 176cm, altså inte lika lätt fär mig!

Man tackar för grattis hälsningen.Ha en skön tisdag..

oh, jag är helt förälskad i din header :o

har röstat på dej :)

Regn är väldigt väldigt tråkigt att ha, man vill ha sol & värme. men när det väl har varit för tillräckligt varmt i flera dagar och kanske veckor, så är det dags att ha lite regn ;)

ok :) jo jag mår också bra :Dhttp://esth.blogg.se

söt blogg du har :)

sv. så lite så:D

okeej :D ne jag får se vad som händer

Bli med å tävla på min blogg, nya tävlingar varja vecka nu, Michael Kors Klocka;

http://dar.blogg.se/2009/july/tavla-och-vinn-michael-kors-klocka-verd-2695.html



Kolla ochså inn bloggshoppen!! 10 st.halsband till 195 kr inkl frakt!!Verd minst 1000 kr!!!!!

http://dar.blogg.se/2009/july/saljes-10-st-smycken-fran-selmi-collection.html

Tja!

Har frågestund i bloggen.

Titta förbi och fråga en eller flera frågor vettja! :D

ja man gör inge vett om de regnar..

så lite så, allt bra med dig då+

"om en pojke" är mitt filmtips!

fin blogg :)

Svar: Nu har jag röstat på dig, hoppas du vinner, Lycka till! :) <3

Håller med dig. Händer ikväll annars? bli bänkad framför tv:n som mig och kolla på allsång ?

hej fin blogg :)

Det var så lite så :) säg till om jag ska rösta på dig i någon mer ^^

Hihi okej :)

oja!händer i veckan då?kram

kk

fin häst i headern ,

är det din ? :)

tack så mkt, ska rösta på dej med nu :)

super trevlig ju,

själv vet jag inte :)festa kanske

SV: såklart jag röstar, din blogg är jättefin! :D

Nya bilder uppe på min blogg. Kom gärna in och titta! :D



/Tobias

Sv: Tack:D Din var också fin;)

Ha en bra kväll

KRAM

Låten är bra :)

hihi bara kul om du visste det :) hihi, tack va snäll du är gumman! <3

kan jag väl göra (;

inga problem :) gör du?

sv: tack så jätte mkt! :D

röstat :)

va roligt :) jag ska inte göra ngt speciellt :)

har röstat på dig nu (:

så lite så :)

SV; okej , nej jag sköter den ;)

sv. Jag har röstat ;)

Jag kom precis hem :) själv

Vet inte smulpaj nu till my new bff! :D själv? kram

fiin blogg :D

det var så lite! :)

sv; hehe, är själv med vettu xD annars skulle jag gärna gjort det, <3

brukar du läsa min blogg?

kram!

sv; hehe, är själv med vettu xD annars skulle jag gärna gjort det, <3

brukar du läsa min blogg?

kram!




Kom ihåg mig?