Onsdag

Åh vad skönt det är med sol! Har nu legat ute några timmar men endast pause då jag var tvungen att åka en snabbis till Mio för att fylla på vatten och sätta på han grimman med munsaken. Men annars har jag varit ute hela dagen, och detta försämrar verkligen inte humöret. Jag är på jätte bra humör och måste ta vara på det.
Efter maten tänker jag åka till stallet igen och mocka hagen, sedan tänker jag fara ut och rida en stund på Candy.
Jag ska försöka ta mig hem igen i bra tid, ta en dusch och sedan tillbringa tid med familjen, kanske se tv eller något.
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran till stallet idag också. Måste bli bättre på att lägga in bilder.
Nä nu har jag inget mer att säga, Vi hörs i kväll. Puss!

jotack det är bara bra, hur är det sjlv :):) ?

SV:

heeh haft en bra dag idag ?<3




Kom ihåg mig?