Måndag.

Hejsan hoppsan. Kom just hem från stan. Har bar kollat lite på kläder idag med jag skulle egentligen bara träffa en kompis. Så vi tog en glass och gick runt lite.

Fick just veta att jag är med och tävlar i veckans blogg hos Emelie. Ni får jätte gärna rösta på mig, såklart ;)
Ni behöver inte ha en blogg för att rösta.
Klicka bara här för att komma till sidan. Jag är nr 1.
Resten tror jag att ni löser själva !, tack på förhand;*

Vad jag gör jag annars då.. typ sitter här och deegar och väntar på mat. Är jätte hungrig!
Men annars mår jag bra. Min hosta sitter fortfarande kvar, men det kanske jag inte har snackat om tidigare?
Jag har varit lite halv förkyld, alltså bara hostat lite oså. Men det här har jag haft i nu ca sex veckor.. om jag är less? eh ja!
Ikväll ska jag till hippo och fixa inför fyra dagars tävlingen som är i helgen, ännu en dryg sak! det jobbiga är att jag inte ens ska tävla, så det blir bara det tråkiga. Så ikväll ska vi fixa i stallarna och bygga banan osv.
Näe nu ska jag gå, hare bäst. Pusspuss

nja sådär med mig :(

orkar inte rösta nu

haft en bra dag gumman

sv: aw, thanks a lot hörru :)



tveka inte att lägga till på bloglovin! don't miss what's upcoming!

bandets myspace > http://myspace.com/shadowoftheroom

Såklart jag röstar på dig sötis, klart! :)

Vad bra! :)

Ida

Ikväll är det grillning och film som står på schemat. Själv då?

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 2500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

jättebra :D

kollar på beck sj

:D

fin blogg




Kom ihåg mig?