hjälp mig

Jag är ensam hemma just nu, vilket betyder hög musik och tv. Men serriöst jag vill göra något annat?
Vad kan man göra? Har så sjuuukt tråkigt! Kanske sätter på en film eller något. Är sötsugen också..
Det måste vara det värsta med att bara vara hemma. Man vill äta heeela tiden!
Roligt inlägg ni fick läsa nu, sorry jag har verkligen tråkigt.

Hej, hoppas du har en bra dag.

kram, http://esth.blogg.se

sv: Jag känner precis det samma, men sätt på en film det hjälper iallafall ett tag :)

jag älskar att vara ensam hemma

sv: aj :/ <3

jag laddade ner programet ska jag reklam dej att det var du som gav mig förslaget ? :)

eller inte ?

sv: se på film? lyssna på musik? blogga? ta det lugnt? sova? haha

sv: jo då gör jag det :D!

sv: se på Idol 2008, det går på tv400 nu :)

hmm, ja du kan ju alltid bjuda hem någon kompis och titta på nån film med popcorn och godis? :P kram <3

sv: yes :D

Sv: man går till närmaste affär och köper hem godis, choklad(eller vad man nu gillar)Och sen hyr man några bra fiilmer, och sitter sen bänkad framför TV:en med fiilt och kuddar. Och känner siig "ompysslad. :P



Jag kommer ha en frågestuund i min blogg, medans jag är borta.

Så ta chansen och fråga mig VAD-DU-ÄN-VILL!.

Svarar på alla frågor när jag kommer hem.

Fråga på redan nu. :)

KRAM!



rensa?

jadu! man kan gå runt och fota , spela sims , komma till hönö där det är sol och varmt! :D

hehe

Hoppas du har en bra dag sötnos!

kram, http://esth.blogg.se

sv: fint fint här, själv då? :D

sv: ajjdå...

sv: hoppas du får mer besökande nu och kommentarer :)

det är du värd

va gör du då?

härlig blogg:) Kanske lägga till varandra på bloglovin?:D

om du e helt ensam så ta in vänner o huset och kolla på någon film med chips och massa gott ;)



kommentera gärna ofta.

kram

varsågod ! :)

sova, tv, the sims! fett underskattat!

lite utanför göteborg , skärgården:)

Va så lite så:)




Kom ihåg mig?