Hemma! :)

Jaa nu är jag hemma. Vill säga äntligen, för det känns faktiskt skönt! Men jag saknar allt i Sundsvall ( redan) så otroligt mycket! Vill bara spola tillbaka och göra om allt. Menmen nu är jag hemma och måste göra  det bästa av situationen. Efter att jag blev hämtat på busstationen så for vi och kollade på en ny säng åt mig, vi hittade dock ingen.. suck!!
Blir bara hemma ikväll, orkar inte mer något annat. Ska plocka undan och packa upp, stoppa in kläder i tvätten osvosv. Samtidigt som jag lyssnar på Veronica Maggio. Måste säga att hennes "17 år" kommer föralltid få mig att tänka på Johanna och Sundsvall. Det har spelats om och om igen. Hon är ju inte dålig, och har riktigt sköna låtar!

Innan ni ska få se några bilder från sundsvall så måste jag påminna er om att rösta på mig i veckans blogg.
Det gör ni härveet inte varför man inte ser "här" men det går ändå att klicka..
Det här är bilderna från min kamera. Det vart inte så många eftersom att hennes kamera är bättre. Hennes bilder kommer senare.


Så här bodde vi. Till höger är huset jag och Johanna bodde i, jätte mysigt! :)

I Tisdags, började vi med att köpa ett kilo godis, som vi skulle ha hela veckan,  hah! Det tog inte slut(a)
Sedan steekte vi i solen.

Det blev inga fler roliga bilder från min kamera. Alla andra blev som sagt tagna med Johannas kamera, och kommer senare när hon har skickat dom.
Nu ska jag ta och fixa annat. Puss å kram;*

härligt! finfint här med!

gud va fint ni bodde då! underbara bilder!




Kom ihåg mig?