Hemma igen!:)

Jajjemen, nu är jag hemma igen från Lycksele. Det var faktiskt varit rätt roligt  även fast att vädret inte har varit på topp hela tiden. Rätt molnigt och ibland har det kommit lite regn. Ska lägga in bilderna senare ikväll och då berättar jag mer och "resan".

I morse fick mamma ett samtal om att det igår natt hade sprungit in en hund i en av sommarhagarna hos oss ( på grubbe) Den hade då attackerat dom två hästarna som stod där och försökt bita. Han lyckades bita tag i ett ben på båda hästarna, men hästarna hade även sparkat hunden. Som tur är så gick det bra för båda hästarna, men jag tycker ändå att ni som har hundar, använd koppel istället för att gå och bär på dom! Läs mer om händelsen här.

Nu ska jag göra annat. Jag vet inte vad som händer ikväll, måste kanske bestämma mig snart!
Ha en bra kväll, puss!

svar:godkväll:)

åh, vad fin blogg du har! :) :)

jajjemän, allt finfint! helgen va bara jobb..lite tråkigt:/ åh blir galen på sånna som inte kopplar sina hundar..blev attakerad av två stycken en gång när ja va ute med min hund, obehagligt.. tur de gick bra med hästarna:) allt bra med dig då?

Jag har en sjukt trevlig frågestund på bloggen.

Inte vill man missa den va ? :D

ställ gärna en fråga , eller två, eller tre ? :o ^^

ja verkligen..!

va händer idag då?

sv vad gör du då :D?<3

Svar:godmorgon :)

sv: vsg :)

gud så galen hund ;o




Kom ihåg mig?