Gonatt

Nu är det dags att sova.
Mina kusiner har varit här ikväll.
Har inte gjort så mycket annars idag. Tog en promenad med mamma förbi stallet och sedan köpte jordgubbar.
Klipptgräset har jag hunnit med också!

Jag fick en kommentar av en tjej som skrev att hon hade hört, att mardrömmar kan komma om man har varmt i sitt rum.
Och vet ni vad, jag håller på dö av värmen! fast det beror nog mest på att jag sitter med en stekhet bärbar dator i knät,  men jag oroar mig ändå för att sova. Drömmer jag en läskig mardröm igen, då kommer jag ju aldrig sova igen! Jag börjar ju helt seriöst tro att drömmarna är något slags täcken på att jag kommer dö snart!?
Aja jag provar inatt, ni får veta hur det går när jag vaknar.
Hoppas ni sover gott!

sv. okej vad bra :D

sv: de e kanon :) sj?

Sleep tight :)

Hej, vilken söt blogg du har! :)



Har skrivit ett inlägg om mina "Natt-funderingar". Brukar du också tänka mycket på natten, och vad tänker du på isåfall? Kärlek-Vänskap-Familjen-Skolan eller kanske Jobbet? Skulle vara kul ifall du kunde svara! Ha det så bra, kram :)

sv: Okej. Jag vaknade precis så svårt att säga :P Hihi!

d är bra me mig (:

händer idag?

godmorgon gumman :D sovit gott?

Ida

sv: Igår va jag med kusinen :P Händer idag då?

sv : åh tack och detsamma :))

sv; okeey va bra:) hihi KRAM<33

hihi hur gick det dåe? ;)

Sv: God morgon :)

SV:

hihi härligt ;) <3

händer idag?

sulle träffa julia men hon avboka :S

aa :(

SV:

Tackd etsamma <33

Hej på dig !



Jag har en fråga på gång i min naaimas.blogg.se blogg

så frågan är :



Gör ärlighet ont ?



Kram // Naima

hoppas att du inte fick svårare att sova pga de ja skrev :o men nu kan du ju i fortsättningen testa att göra nått åt rumstemperaturen :)




Kom ihåg mig?