förlåt

Johanna har kommit hit nu! men det gör också att det blir sämre uppdatering ( förlåt)
Vi har just kommit in efter att ha varit med några kompisar. Känns skönt att ha johanna här igen, men å andra sidan har jag varit trött och på dåligt humör hela kvällen..

Har inte så mkt mer att säga, Vi ska hoppa isäng nu så att vi tar oss upp i morron, vi ska nämligen på staan! hehe
Ska försöka skriva ett ordentligare inlägg då, förlåt igen! Ha det jätte bra, PUSS

svar:godeftermiddag :)

svar:godeftermiddag :)

hur har din dag varit?

fin blogg! (:

följ gärna med i min blogg när jag flyttar till örebro för att utbilda mig till stylist (:

sv: Tja nu var man hemma ifrån Uppsala! En dag tidigare än vad som tänkt, men läs texten på inlägget och se även lite roliga bilder :)

Hoppas allt är bra! :D

sv; vsg ;) Haft en bra dag?

söt blogg!




Kom ihåg mig?