En väldigt liten bloggpause!

Jag tar en bloggpause tills i morgon bara. Har suttit vid datorn hela dagen, så nu är det dags att stänga!
Tills vidare ska ni få en enkel fråga av mig som jag jätte gärna skulle vilja att ni svarade på tills jag kommer tillbaka


Vad ska jag göra för att förbättra min blogg?
Ny kategori? Tävlingar? mer bilder?
Hjälp mig, vad ska jag göra? :)


Klicka på bilden för att rösta på mig i veckansblogg hos Emelie (nr1)

SV; Hon stod i örnsköldsvik på öor men hon ska flytta nu efter sommarn :/

Jag röstar :)!

Kan du rösta på min blogg på http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/july/finalisterna.html#trackback jag är nummer 5 :)

Ida

Allt är bara bra med mig, själv då?

vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

sv : självklart röstar jag.

rider du ?:))

SV; ååh dert är verkligen hur gott som helst !=)

jag röstar gärna på dig om du lägger till mig på bloglovin;)

sv: okej :D nu har jag röstat ! <3

tävlingar är alltid grymt! ;D

RÅKADE RÖSTA PÅ FEL NUMMER :@ FAN .... !!



förlåt <3333333

Jag röstade på dig :)

hihi ja:)



K I S S E B Y J O A N N A

fin bild

fin bild! :)

sv: Ingen orsak! :)

Söt bild :)

kan vara rätt skönt att vila från bloggandet och datorn en stund

SV: varsogod :D!

haha okej, vad händer idag då?:) kram

sv. ah det är bara bra :D med dej?

va kul, jag har lagt till dig nu:D

svårt att säga.. hitta en röd tråd som du har genom hela bloggen :D




Kom ihåg mig?