8 Feb.

Trött idag!, Jag och Johanna klev upp tio, duktigt va? :), Vi åt frukost och sedan kollade vi på filmen speak. Den är såå bra! Efter det åt vi lunch. lite av det som blev över från middagen igår ( Kyckling och pasta) och efter det så skjutsade vi hem Johanna till stadskyrkan där hon skulle på konfa träff eller något. Sedan åkte jag och pappa vidare till Ica och hadlade lite snabbt. Det är inte roligt att vara ute nu, huvva. Så här kan det ju inte forstätta. Ville ut och gå en promiss, men det är för kalllt! 

Så nu sitter jag här, (som vanligt) framför datorn. Måste ner och plocka ur diskmaskien och fika lite. Juice och macka blir det!, Tänkte bara lägga in lite bilder från igår.



inte litee goodis!. synd bara att jag inte gillar lakrits;/. har ju huset fullt nu;o

  
Bastuu, med lermask och hårinpackning. ( shiit vad konstig bilden blev?)



Inte så seriösa!, men det blev en väldigt bra kväll. Hoppas ni andra fick det också!:),
Vi såg ju melodifestivalen också. Inte bra alls tycker jag. Men det känns som ett måste att se på det! Mickis gick vi ut och träffade en stund också!:),
Aja ska ta och gå nu. blir hoppträning ikväll också!:), hare bra!

Pusss.

jag saknar dig jättemycket elin:( men jag kom på att jag itne kan på lördag, kan vi itne ta det på fredag istället?<3

men ursh?? :S




Kom ihåg mig?