6 Feb.

Har inte så mycket att säga om skolan. Den rullar på mest som vanligt. Samma med stallet och allt annat.
Ikväll ska jag bara vara hemma. Äta lite glass och kolla på tv, kanske se någon bra film?
Vill att min kära vän Linn ska svara på mitt sms. Vi skulle typ basta och äta godis i morron men nu vette faan, får se hur det blir annars kanske jag far och gör något annat. Men jag har inte träffat henne på, jag vet inte hur länge så Linn svara på mitt sms!:), på tal om det så har jag gratis sms(a) det var riiktigt länge sedan nu. Så smsa 0768013300. 

Sitter och lyssnar på  Robin bengtsson från idol. han är inte dåligt och inte ful! huvva så snygg han är! Det borde helt seriöst vara olagligt att vara så snygg som han.  Frågan är ju hur mycke pegar jag smsade för, för att rösta på han. ROBINB,  72400. aah jag kommer aldrig att glömma det! Och verkligen inte när jag och Ida for och kollade på han på ica maxi. det var ju nästan hemskt, han var ju ännu snyggare i verkligheten.



Pusss.



Kom ihåg mig?