6 Feb.



Har just kollat på den här filmen och shiit vad bra den var!;o Jag är så dålig på att förklara filmer kortfattat så nu tog jag från någon hemsida, heh.
Tonårsdramat Speak handlar om Melinda som slutar prata efter en traumatisk händelse under sommarlovet. När hon börjar high school är hon bara en skugga av sitt forna jag. Hon drar sig undan omvärlden, vännerna sviker och hennes självupptagna föräldrar märker ingenting. Hennes bildlärare visar henne hur man kan uttrycka sig genom att låta bilder tala. Sakta börjar hon berätta sin mörka historia om varför hennes röst försvann.

Jag tycker då att den var suuper bra!
Ska snart gå isäng tror jag. I morron ska jag upp klockan nio. Jag och Johanna ska åka med hästarna till hippo och rida. Så då får vi se hur det går.     Ha en jätte bra helg!

Pusss.

du skämtar?????!!!!!!




Kom ihåg mig?